kolmapäev, 3. detsember 2008

Ma olen väsinud...
Ma olen pettunud...
Mingi imelik tunne on sees...kõik on pinges kuidagi...
aaa, kusjuures...see kõige jubedam tunne, mul tuli lihtsalt huupi selline sõnapaar "elav surnu" ja kui nüüd see tõsta niipidi, et "surnult elav"-see kõige jubedam tunne võiks midagi sellist olla...kui ma isegi aru saaks....
täna käisime siljaga tikris...koolist läksime minema mingi 7 ajal.ma isegi imestasin, et nii vara...kella 8 ajal juba kooli tagasi, läksin oma viiulile järgi ja andsin siljale kaamera...mul tuli idee...
ja kui ma läksin siis koju...mul hakkas kuidagi väga kurb...
kurb hakkas mul jah...mul on praegu ka kurb...
ma vahel olen tõesti kurb...
ma tahan sidruniteed.ma tahan ära...et ma ei ärka üles sedamoodi, et hommikul ma joon kohvi ja lähen kooli ja õhtul lähen koju ja ma kõnnin mööda tartu tänavaid ja mõtlen,et tahaks ära...

Kommentaare ei ole: