teisipäev, 23. detsember 2008

Ära nuta Juta

Nii hea, et Triin helistas ja ütles, et ta on tartus...juheii..no igatahes...siis me saime kokku..läksime kaupsi...mõtlesime mingeid kingitusi osta...aga hoopis naersime kõvasti, sest et kinkide ostmine ei õnnestunud ja see tundus kuidagi mõttetu...agasiis ma nägin eriti ägedat mütsi, selline läikiv ja litritega, see kuidagi sobis ja siis mingi kasukas ja üldse...no ja siis tulime mintsa ja siis me tegime kohvi ja ma värvisin tal juukseid...värv oli selline tumedam punane..no aga mingi kahtlane asi oli selle värviga...
ja siis me veel naersime..ja siis ma saatsin ta ära ka...
ja ma ei oska siia nüüd kirjutada...ma ei jää kuidaagi magama...ma peaks vist ikka minema...
ja me tahtsime kuskile välja minna.aga esmaspäev ja tartu ja ei toimu midagi...ja pühad on ka tulemas vist...
inimesi oli täna linnas väga palju...maalt ja hobusega ka...no ja hansapank ei töötanud ja kõik nad olid kurjad ja kergesti ärrituvad ja närvilised...ja ma tulin koju....ja siis helistaski triin...
täna äratas mind keegi, kes osutus veemõõtjaks...ma läksin poolalasti vaatama ja siis ma pidin veel ta veemõõtja juurde laskma ja alles siis sain ma riidesse panna...aga seni ta vahetas mingi jubina ära...ja allkirja sai ka...ma olin ikka väga unine..
a, ma tahaks seda vonneguti raamatut, mis ma poes nägin...mul läks pealkiri meelest.

aga lugeda on nüüd aega...

Kommentaare ei ole: