esmaspäev, 15. detsember 2008

ma teen eesti muusika ajaloo plaatide arvustust...imelik...aga ma ei oleks uskunud, et ka neil plaatidel on muusikat, mis liigutab mind nii palju...
ja imelik...ma ei saagi täna enam viiulit harjutada, kui ma tahan magama minna...
su vasak jalg on liiga raske..

aga mina täna käisin koolis...ja ma ei saanud seal üldse väga targemaks...aga natuke harjutasin ja käisin ühes tunnis ka...neid oligi üks...üldklaver...
vahel on vist hea, et teed harjutamisega vaiksema perioodi...kas see on hea, kui see on enne kolmapäevast eriala?
aga ma tegin selle arvustuse ära...õpetaja saab natuke nalja vist...
ma ei jõua enam...ausalt ka...
ma tahaks lennata...ja homme on harmoonia praktiline e. klaveri mängimine, uuesti...ma tahan ju hinnet 5...
külm on...
kohvi tahaks, aga siis ei tule und..
millest teha see teine eesti muusika ajaloo essee...
aga nüüd kohe läheb radiohead jälle muusikas..seni veel see mind liigutanud eesti muusika ajaloo kuulamise seminari osa...
uskumatu...auauauuuuuuuuu
tahaks head kohvi...tahaks minna kuskile sinna, kus saaks hästi head kohvi...
ma ei saa vist ise ka enam endast väga hästi aru...vahel on tore, kui ei ole väga palju mõtteid ja need on hästi koordineeritud omavahel...väga segane...

Kommentaare ei ole: