pühapäev, 14. detsember 2008

Eile sõitsime Sieniga Mustveesse...siis tuldi vastu ja edasi Võtikverre....Mari sünnipäevapeo teine päev,õhtu...rahvas oli eelmisest õhtust veidike väsinud...suhteliselt vaikne, aga mõnus..Süüa oli palju...kõrvitsasuppi, liha, kartulit, kapsast, kooki, moosi...sülti, mille kohta Sien ilusasti ütles, et see on nagu kassitoidu moodi ...verivorsti....siis väike vesikas, mängisime jengat ja lõpuks väike veints ja siis üks ütlemata hea ja ehtne saun...oi, küll oli mõnus...vihelnud ei olnud ka üli ammu...Sien jälle oskas toredasti öelda:"Ma pean seda filmima, muidu nad Belgias ei usu, mis ma siin teen.."vihtlemine siis...Ja siis tuli uni...ma ei näinudki und...ma puhkasin vist välja...äkki...
ja siis tartusse ja siis ellerisse, kus oli pühapäeva kohta kuidagi tavatult palju rahvast...eksamid tulekul ja mingi kontsert ka või?
AGa ma olen jälle väsinud.

Kommentaare ei ole: