teisipäev, 16. detsember 2008

oh...ma olin täna koolis...ja siis mul läks nii kiireks...ma jooksin...tegin ühte esseed ja siis järsku vaatasin kella...ma pidin olema harmoonias juba..aga siis mul oli veel tarvis printida ja siis ma jooksin ja vastasin harmooniat ja sain harmoonia 5-e ja siis ma jooksin klassi, siis ma võtsin pilli ja jooksin 301 juurde, aga seal ei olnud Kadrit ja siis ma jooksin klassi tagasi ja siis ma helistasin ja lõpuks hakkas tund...hohhohhooo...ja siis mul läks eriti halvasti ka ja mul läks tuju kohe eriti ära...ni kurb hakkas...läksin kappide juurde ja nutsin...silja ei võtnud ka telefoni vastu...läksin kohvikusse...popjäzzu omad olid seal...tegid lambinalja ja siis hakkas natuke parem...teed jõin...läksin ülesse ja mari tuli vastu..mari on nii hea ja tore ja positiivne..meeldib väga...siis me läksime uuesti kohvikusse ja ma sõin kooki ja siis ma läksin peagi harjutama...klaverit...see nõmekas eksam on ju neljapäeval...mängisin marile ka ette...sassi läks ja kole oli...aga ta oli nii tore...andis nõu..läksin ära...nägin siimu...läksime koos kaupsini...kurtsime kuidas erialas ei lähe ja naersime...mina naersin, sest et nii halvasti on.oli.on.siis ma pidin koju minema...aga ei, ma läksin co-st läbi ja läksin ellerisse tagasi..sain lõpuks harjutada...natuke...ja siis juba tuli ära minna...kool ju pannakse kinni...ei tahtnud peale eriala pilli puutuda...aga äkki nüüd on natuke parem...muusika..muusika...muusiku elu...kui mäng ei lähe ei lähe ka elu...
mul oli tuju tõesti halba ja kuni selle ajani, mil ma kooli tagasi läksin, oli eriti halb...ja kui ma sain siis pilli kätte, kohe oli parem...mis see siis on?piinatud muusik...aga ma ütlen, et ei ole terve aeg ka nii...
Selline pinge on...kohutav...kui ma eelviimast korda täna koolist lahkusin, mõtlesin, et lähen ja alustan joogiga...aga ei läinudki nii..see vist on natuke hea ka...
ma tahan sooje kindaid...nii mõttetuid on täis..aga soe peaks ilus ka olema...või noh, mitte sätendav ja selline halva kvaliteediga...eriti mõttetu lõik...
Ma mäletan, kui ma kooli täna hommikul läksin...mul oli nii hea...hüppasin rõõmust...ja siis.....up and down.....kuradi suurelt ma ütlen, käib see värk...homme ei saa ka pidu...see klaverieksam neljap. hommikul...11 on ikka suhteliselt hommik...

Kommentaare ei ole: