pühapäev, 28. detsember 2008

Ma köhisin öösel nii kohutavalt...mõtlesin, et ajan kõik üles oma müraga..aga ei tea...ma homme helistan perearstile...ja arvatavasti on mu kraadiklaas ka katki, sest et ta ei kraadi mitte midagi...tore...ja ma ei teagi, kas mul on palavik.aga milleks seda ikka teada on vaja...ma tahaks välja minna.jalutaks seni, kuni valge on...aga ma ei tea, vist ei oleks väga kasulik veel külma õhku sisse hingata..ei oleks jah...pea on selline uimane ka...nagu pilves, vahel selgimistega...no on ikka haigus...huvitav...ma siiski korraks vist lähen...mulle meeldib beck..ja see gamma ray video..hullult äge.
Ma ärkan nüüd oma ema kõnede peale...ta helistab alati mingi poole 1 ajal.täna küsis, et mis poest vaja on...unise peaga ei osanud öeldagi eriti midagi..kohvikoor tuli meelde...
aga ma nii tahaks kuskile ära reisida.sooja kohta...mõnus, mõnus, mõnus, mõnus...Erlike, kuhu sina tahaks minna?

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

sooja kohta, kus päike paistaks ja jopet ei oleks vaja.

Kristi ütles ...

me ei ole veel koos reisinud, aga me teeme seda kindlasti.

Anonüümne ütles ...

see on ju lausa kohustuslik :)