kolmapäev, 24. detsember 2008

Gamma Ray

Aga ma vahel ikka ja jälle mõtlen, et kuidas ma küll üksi nii belgiasse läksin..üksi...nojah...ja siis ma ikka mõtlen sellele asjale tagasi..
aga täna oli mingi kuuse teema, ehtisin ka natuke...teised tegid suurema töö..
aga ma ei maga üldse...või see tähedab, et halavasti..kurk on imelik..valus natuke..
Beck on hea..
ahaa...mulle meeldib, kui on palju küünlaid korraga põlemas...ilus on...mõnus on...ja ma ei tea, kas ma kuulen hääli..köögis keegi kõndis, aga kedagi ei olnud...ja teiseks, mingi nõude kolin nagu oli, aga ma läksin vaatasin, et midagi ei juhtunud, kedagi ei olnud..veits jube hakkas...aga siis ma läkisn kuulasin edasi nigel kennedy't...mulle väga meeldis...eriti tema selline, hulljulgus...mozarti 4. viiulikontsert, tema kadentsid...nii osavalt osata oma kadentsides jazz ja mozart ühendada...mulle ikka väga meeldis...eeskujuks ka kuidagi...ja siis see tema viimane lugu...bass ja viiul...mõnus jazz...mingi uus kennedy plaat, 2008...hea, et issi saatis...mõnus, kui plaadikogusse tuleb juurde häid plaate...
see aroomikohv on ka nii hea,mul nüüd ei tulegi meelde, vist mandliga, nii hea...
mulle meenub nüüd beck rockwerchterilt...auauauuuuuu.aaaa.aaa....
külm on...ma tahaks tantsida ja tantsida hullumeelselt...auauauuuuuuuu....
uni hakkas täna varem tulema...päris hea...jube hea...
ma tahaks seda kõrvitsasuppi teha..
homme vist lähme vanaisa vaatama ja siis koju ja siis otepääle...kurat, mu kurk sügeleb nüüd, mis ma teen, seda ei saa sügada ka..köhimine ka ei aita...
ma tunnen ennast nii endana viimasel ajal...aga samas ma tunnen,et ma olen nii ise, et see natuke hirmutab ka...sest et ma olen kuidagi küsimas endalt "mis mõttes, ma ei saa aru, mis mul on" st., et ma tunnen enda sees mingit pinget...aga noh, mis ma ikka pabistan...see tunne on mul ikka vahel...juba poolteist aastat on nii olnud...varem mitte nii hullult...
oled sa nii teinud kodus, et lased tule kustu ja paned küünla või mingi väikse valguse, siis paned mingi mõnusa muusika, sellise hoogsa ja siis tantsid...mina olen...päris hea...aga see ongi see, et ma tunnen ennast nii minana...mõnus.mõnus..juhuhuhuuu...juhuhuhuuu...

Kommentaare ei ole: