pühapäev, 21. detsember 2008

Don't cha stop

Ma mõtlesingi,et kui ma helistan, et tule, lähme tallinnasse peole, siis ei tulda...ei tuldudki...ma tahtsin, et ma ei peaks tartust üksi minema...aga noh, suva see...läksin...ma ei teadnudki täpselt kuhu ma ööseks lähen ja mis üldse saab...tahtsin ja läksin...ja siis ma nägin tuttavaid ja võõraid..ja hea pidu oli...polymeris ikka on...tavaliselt on parem olnud isegi...aga ehk seetõttu, et minu tuju läks ära...aga võibolla sellepärast ka ei olnud nii sjuper, et ma ei joonud nii palju kui varem..tegelikult ma mõtlesin, et kuna ma ei teadnud, mis minust saab, kuhu ma satun, siis ei oleks olnud eriti taip ennast purju juua, nii purju, et ei saa enam asjadest aimu...millestki...aga ma tantsisin natuke ja sain öömajale ka...ja ma magasin hommikul kaua...ma ärkasin kell...kolme ajal äkki...ma ei olnudki nii ammu enam nii kaua maganud...aga ma ei olnud nii hilja magama ka läinud...ja siis tuli hommikukohv ja söök ja siis ma juba sõitsingi tartusse tagasi...
ja üldse, ma ei olnudki kindel, et kas ma lähen tallinnasse, aga läksin...helistasin igaks juhuks emale ka, et kuule, ma lähen..ja jooksin bussile...aga samas mulle meeldis seee...selline teadmatus või nagu vaba voli teha seda, mis ma ise tahan...ja et ma nii läksin, et tuli tuju ja midagi sellist....aga ma mõtlesin, et siis oleks äkki laupäeval ikka erluka ära külastanud, aga ta telefoneerinud ja siis mul oli telefoni aku ka kohekohe tühjaks saamas, sai ka...ja siis jäi see ka ära...tartus...läksin miina juurde...sõin, sest et kõht oli tühi ja sain eriti head jäätist ja piparmünditeed ja vaatasime "lost in translationit"...siis sai film otsa ja ma läksin koju...
täna käisime maal ja tõime kuuse....hullult mõnus oli talvine mets...lund oli parajalt...ja leidsin ilusa kuuse..ja siis me tulime tagasi.ja siis ma natuke koristasin ja nüüd ma istun siin ja mõtlen, et peaks minema pilli mängima...aga väsinud olen ka...greipi ostsin ka poest...
...a mis ma nüüd siis teen...

Kommentaare ei ole: