reede, 12. detsember 2008

Tants ja trall

Eile oli juba pidu....jõulupidu..mis oli, nagu ikka, täielik katastroof...noh, minul oli vähemalt naljakas niisamagi...
a siis läksime neljakesi maailma...kohe jäi järgi kolm...mina, silja ja tanel...väike söök ja jook...ja pidu algaski...tants...oiissand...ma ei ole ammu niimoodi tantsinud...aga jõin ma sellepärast, et tuju oli juba enne nii halvaks aetud( miks kurat, miks kurat, miks kurat on vaja nii teha...ja siis a nutsin ja loll...) ja siis tuligi mõte, et miks mitte siis kohe maailmas seda teha...ja hea mõte oli....väga hull tants oli...palju rahvast tuli ka...mul oli lõbus...alkohol tekitas juba mingi normaalsema tuju, oleku.....tantsida oli hea...nii hea...
ja siis ma mõtlesingi mingi kolme ajal, et mina enam ei jõua...jah...kooli on ka vaja minna...jõuab vist...oli see kammer eile...saal oli jõle külm, kus esinesime...näpp ei lipanud üldse..
oiissand, ma nägin und...jälle...nüüd ma mäletan ka, aga ei kirjuta sellest.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma loodan, et mina su tuju halvaks ei ajanud.

Kristi ütles ...

oiei....üldsegi mitte.