laupäev, 6. detsember 2008

Nali tuleb ise

Ahaa...eile ma käisin kuumas tassis...nojaa...üks mees luges kõrvallauas ajalehte...aga ajaleht läks ühel hetkel laula olevast küünlast põlema...mees viskas lehe maha ja hakkas ajalehe peal trampima...mina aga hakkasin suure häälega naerma...

ma olen suurem osa päevast koolis...siis ei juhtu eriti midagi

teise osa kodus või kuskil mujal...hetkel miina juures...

ma harjutasin ja kui ma leidsin aega,et aknast välja vaadata, oli lumi maha sadanud...aga siis ma harjutasin edasi...

ma tunnen, et ma suudan iseenesest nagu pilves oleku saavutada...nii naljakas...
ja kui ma tavaliselt tahan, et ma läheks hommikul kooli..siis ma pean õhtul magama minema...ma olen vist seda juba öelnud...silja ütles, et kõik ebaloogilised laused kostavad nii loogilisena minu suust, sest et ma tihti, peaaegu alati räägin midagi ebaloogiliselt.....
samas, kui nüüd lumi jääb, kas siis saab suuskama ka...

taustaks käib mingi soome raadiojaam...mõnus muusika...aga homme ma lähen ka pilli harjutama ja proovi tegema....a noh, äkki on päeva lõpetuseks mõni üritus ka...arvatavasti siiski...

nojha...ma mõtlesin...iseenesest positiivne...ma ei ole ammu selliselt purjus olnud, et mul oleks tõsiselt paha olnud...isegi normaalselt paha olnud...kuidagi on jah mööda läinud...

ahjaaa....ma kõndisin eile öösel linnast koju...nii hea oli...algul mõtlesin, et kas minna jala...läksin siiski...ja kuulasin oma muusikat...ja siis mõtlesin midagi...siis vaatasin niisama ringi ja mõtlesin, et kuidas ma olen seda teed varem kõndinud...missuguseid põhjuseid on olnud selleks ja kuidas ma olen ennast tundnud...kunagi...kunagi ammu...ma jooksin paeaaegu terve tee...seee oli kevad vist...päike hakkas ka ennast näitama...mingi väga varajane hommik...

muusikast saab joovastuda ja muusikast saab elatuda ja muusikast saab kõike, mis peaaegu eluks vajalik...nii ongi...

sidrunitee on nii hea...originaal...lõikad ise viilud ja paned suhkrut ka natuke ja vett loomulikult...pärast on neid viile ka hea süüa...üks kord ma ei viitsinud asja lõpule viia...suhkur ja vesi jäid ära...sidrun oli hapu...ja kui veel huuled on natuke katki, siis eriti kipitas...sõin ära ikkagi...nüüüd olen veel nii teinud..ei teagi miks...äkki on kuidagi kasulik...

aga ikkagi on lumega need punased jõulutuled linnas kõige ilusamad....
tahaks siiski midagi....öelda, teha...
ah, koju peaks ma minema kunagi..

2 kommentaari:

Saara ütles ...

kristi. sa meeldid mulle.

Kristi ütles ...

:)