neljapäev, 25. detsember 2008

36-24-36

Jõulud, jõulud...ühe asjana sain selle jüri üdi ja juhan viidingu luulekogu, jeeeiii...
aga mul on kurk ikka imelik.ja mul parem silm on valus ja parem kaelasoon on ka...
ja ma ei tea mis päev on...üldse ei tea..ei huvita ka eriti...ja ma ei küsi ka kelleltki...
käisime vanaisal ka külas...tore oli...ja siis sõitsime tagasi, nii ilus oli väljas, metsad ja männid ja lumi ja pimedus tuli...kits jooksis ka üle tee, teda ma ei näinud...
sõrmed on kanged ja pea on valus...ja külm on ka.
ja palju kommi sain ka eile...
ja nüüd ma kuulan muusikat ja istun ja istun...
tegin ise esimest korda piparkoogitainast, päris ok tuli...jaa.
unerežiim on läinud...või õigemini on see muutunud..kell neli magama...ja kell 1 ärkan..kui keegi varem ei ärka..ja siison juba mingi tegu ja asi ees.

Kommentaare ei ole: