pühapäev, 28. detsember 2008

Chemtrails

Aga ma läksin täna linna.sain kokku teistega...ja siis ma üks hetk ütlesin, et lähme barcelonasse...aga ei tea, inimesed olid ikka suhteliselt päri.siis me põletasime säraküünlaid ja olime lõbusad ja siis ma ikkka veel tahtsin minna barclonasse
mu kurk on ikka imelik..imelik, imeli,..ma köhiks, aga see ei aita, köhin niikuinii...valus on ka natuke..
aga siis ma ikka veel tahtsin minna barcelonasse, sõitsime hoopis uuele tänavale ja siis tagasi linna..ma ikka tahtsin..siis ma mõtlesin, et kui me läheme maailma, siis me võime mõelda, et me oleme barcelonas..aga siis ma pakkusin idee, et amsterdam...siimul oli veel ju gps...eriti hull...aga siis me istusime ja natuke, natuke, ainult natuke tantsisime...aga ma ikkagi tahtsin minna...teised ka...ja siis ma sain hoopis lõpuks autoga koju...meil põles laua peal küünal ka...inimesi oli ikkagi vähe..aga see ei olnudki põhiline...
ja siis me oleks peaaegu pärnusse läinud, aga üks inimene oli palju ja nii ei saa...aga ma ikagi oleks läinud barcelonasse ja sealt edasi lissaboni ja nii j anii janii...
ja ma köhin.ma peaks minema arstile, see on mingi imelik köha, mitte niisama.kuskilt sügavalmalt.valus..okei.

Kommentaare ei ole: