kolmapäev, 19. veebruar 2014

Tere ööd! BONOBO oli...ma armastan muusikat, ma armastan muusikaga tantsida, ma armastan muusikaga flirtida, ma armastan!...ja eriti veel sellist mussi, mille järgi saab niimoodi käituda, nagu kirjeldasin....järelikult...MULLE MEELDIS!
Vahel on ikka tunne, et olen sündinud valesse keskkonda....Bonobo mängis...ja mingi umbes kolmveerand kontserti oli läbi, kui tiksuma hakkas enamus rahvast...veider....st, et tekib küsimus,et mida nii palju vaadata...samas ma tean, et, jah, ma kaon siis muusika ja enda sisse ära, kui mulle meeldib!

Aga samas, eriti ei morjenda, sest...kuidas öelda...teiste sisse ei näe...

aga täna veendusin, et inimesed on ikka.....tõesti erinevad....tõesti erineva taustaga ja teadmistega....sest bussis...läksin siis hommikul proovi ja riivasin kedagi õrnalt oma viiuliga....ja mees kohe käratas, et võtku "see" näost ära...kuigi see kokkupuude oli korraks ja mitte üldse mingi tõsine põrge....aga..."SEE"...normaalne...

ja siis tuleb kontserdi lõpuks mingi tüüp oma kõva soome aktsendiga inglise keeles kõnetama...ja esimene küsimus..."why are you in the concert" sest just nii ta ütles....ma mõtlesin, et pole võimalik nii rumalat küsimust küsida (isegi kui on kavatsus muu)!!!!!!!!!!.....
Kel on aega 2 tundi, et kuulata ja kaasa elada, siis täna tšekkisin SEDA ja mõtlesin, et miks ma varem ei ole seda näinud...AGa õnneks või kahjuks on ikka see, et ma ise pean ikka muusikateni jõudma...Kuigi Jack on mu armastus koos Radioheadiga...või õigemini...keeruline öelda..mida ma siis armastan või mitte...geniaalne mees on ta küll....

Kuidas ma siis temaga tuttavaks sain...Noh esimene laul oli vist Dead Leaves and the Dirty Ground, Seven Nation Army...jms...ja kuskil seal, igatahes ammu....Ja siis...ma hakkasin lähemalt uurima (miks ma uurin midagi – sest mind kõnetab, meeldib, liigutab, paneb elama, huvitama ja tõmbab endasse või miski on huvi pakkuv)...no okei...Tema vest meeldis ka! ja veel mõned muud elemendid...aga see oli siuke, kuidas öelda, boonus ainult...Ja siis....Esimene oli The White Stripes....aga siis 2008

seisin lava ees, rahvas hakkas edasi-tagasi sõeluma...ja ma täiesti ausalt, senimaani ei olnud teadlik, et NEMAD eksisteerivad...ja siis ma seal seisin, veel eespool, kui see vennike, kes filmis eelmist videot...ja siis vaatasin, et...oot...misasja...JACK WHITE tuleb lavale...oot, mis mõttes...ja just nii see juhtus...
ja siis loomulikult The Dead Weather ja soolo jms....


Üldse oli selline huvitav FESTIVAL...sest ma ju läksin sinna ainult RADIOHEADi pärast ja siis ma nägin The Raconteursi, Neil Youngi (mis oli lihtsalt selline, et ma mõtlesin, et mis kuradi aastas ma täpsemalt nüüd olen!!!!!!!!!!!kohutavalt hea), Lenny Kravitz (kellest ma enam kunagi ei mõtle, kui niisama hästi äge mees!!! ), BECK (ka temast ei teanud ma enne miskit, kuid nüüd...armastan!), The Editors, Kaiser Chiefs, Mika (hahahahhaa, päris nõme oli), MGMT, Chemical Brothers, MOBY (see oli täiesti uskumatu kogemus, kõik, mingi paarsada tuhat matsi, kõik hüppavad ja on joovastuses, MOBY live on asi, mida peab kogema!!!!!!!!!), REM, SIGUR RÓS (ja sel päeval oli jutti päeva lõpus NEIL YOUNG, SIGUR ROS ja RADIOHEAD, mis hullumeelne seisund oli pärast sellist kogemust!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
no ja siis kõik muud, kes seal esinesid!!! see selleks...

igatahes...homme ma magan nii kaua, kui ise tahan!...

Kommentaare ei ole: