esmaspäev, 17. veebruar 2014

Mis juhtub siis, kui.....väike õlu....peale pikka tööpäeva....ja peale pidu ja peale seda, kui oli pidu....siis...istun, kuulan mussi TiiuPiiu peiksiga...ja siis...AC/DC...aga enne seda...kuulasin Eplikut...ajasime juttu...ja siis mõtlesin, et kuulan.......
mõtlesin...mõtlesin...LEDZEPPELIN....
ja siis natuke ajasime veel juttu.

siis, ohhoo...muusika ei mängi......ahha...ja mida mina olin otsingusse siis trükkinud....LED EPLIK!!!!!!!!!!!! Kas Vaiko oleks siis Zeppelin?...hahah

Tegelikult ma tahaks tantsulkat lüüa..

Mari, kui sa seda loed, siis...see MUST PUUDEL oli lihtsalt nii lahe! Õnne voolas aknast ja uksest!


Ja täna voolab ka, ma tunnen. Lausa kahju, et ei ole muu päev...näiteks mõni päev, kus hästi palju tantšulkat saaks..

ja jutte hääletamisest....:)

rääkis nii..:" hääletasime võru-valga maanteel, kõige sitem tee hääletamiseks, ei sõideta!...no, kõndisime...peab mingi vanamutt/mammi/eit žigulliga kinni, tagaiste kartulikotte täis....ei mahu, ees mingi hundikoer....vanamutt siis ütleb, et kurat, võtaks teid peale, aga ei mahu ja üldse siin samas poe juures ongi lõpp-peatus".....


Parim aeg on öö!...mis ma teen...koristan, vaikselt rüüpan ja kuulan muusikat....huuh






Kommentaare ei ole: