reede, 7. veebruar 2014

Õhtu on sama, aga päev on uus!

Kui jalutada koju öösel...
Siljaga vaatasime filmi....The Wolf of Wall Street...keetsime teed sidrunist...:)
igal juhul...jalutan...ja tunnen, et öö on ikka nii hea aeg, kui koju jalutada....hästi vaikne oli täna...libe ka...ja siis ma mõtlesin umbes nii...et, kui tahta kiiresti koju jõuda, siis selleks on nagu erinevaid teid ja mõni neist on lühem...aga vaat, iga kord on jälle huvitav ka leida neid veel lühemaid teid, eriti kui on isu, et kiiremini koju saada...Täna ma läksin ka, miski väiksem tänav, ma umbes aimasin, et võiks saada ja siis sai ka, ma pakun, et umbes 5 minutit lausa lühenes see tee...aga kuidas ma siis elus neid teid leian, kas pean leidma, kas usaldan...ahh...mis ma siin ikka heietan...

Muidugi oli kahju, et taevas oli pilvine...tähti oleks tahtnud ka näha...

aga hea on mõelda...hea on teed juua ja filmi vaadata...hea on üldse olla...


ja nüüd on hea rammestus...homme vist ootab mind ees midagi sellist, mida ma varem teinud ei ole....

Kommentaare ei ole: