teisipäev, 4. veebruar 2014

Hommikukohv

Millal see oli, kui ma ärkasin kell 13 päeval?!...
Igatahes, siin see on, nüüd, täna...loomulikult...keetsin mõnusa tökat-kohvi...mmm..ma tegelikult ei joogi viimasel ajal üldse palju kohvi...Aga täna....on põhjust...:)

Pidin ju olema ju kell 9 ajal Solarises, trenni tegemas....noh, eks lükkub veidi edasi, äkki homme või ülehomme....:) igatahes...

Aga tunne, et....
vahapeal põrkuvad kaks maailma ja siis on veider...täna on siis selle kahe maailma piirpäev vms....sest homme siis on nagu see teine töö, mu elu kutse, minu süda, muusika päralt...ja sellise töö päralt....ja siis teine kord on ülekaalus see teine, so called 8 till 5 job.....jah, õnneks ei alga see kell 8....mitte kunagi...
töö vajab tegemist küll...õigus...aga mis sorti töö....st, õnneks ma oskan ja tahan olla energeetiliselt niimoodi meelestatud, et ei tekiks eriti olukordi, kus ma lihtsalt jookseks minema ja oleks vaba...mis muidugi....Kui ma nüüd meenutan tagasi, on ka hästi mõnus ja vaba....ma võin teha midagi just siis, kui ma ise tahan...st...just eriti pilimängu poole pealt...ma ei pea kalkuleerima nii kohutavalt, et mis aeg mul on vaba...
Okei...kalkuleerisin ka siis, kui oli see suur kooliralli...aga noh, see on teistmoodi...
Muidugi on tore uusi nägusid kohata...uusi inimtüüpe tundma õppida...Ja mis muidugi põnev iseenesest, et teen miskit kahte asja, mis on suhteliselt erinevad....no okei...põhimõtteliselt on ju eesmärk inimestele hääd elamust pakkuda...ühine kaudne värk küll....
samas...alati on kasu, kui oskad ennast ka nö millegi sisemusest eemale viia ja suuremat pilti näha....siis minu arvates tekibki see, et kas armastad või mitte...Mina armastan...armastan...st tunned, et kas kutsub või mitte, kas hakkad igatsema või mitte, kas sees pakitseb või mitte, kas hinges on suur tung minna sinne sisse tagasi või mitte....
Sai vist keeruline....

Mis on minul selle kolme punktiga?...ja väikeste tähtedega ja komade asemel kasutada punkte?...
Ma oskan küll kirjutada, komasid ka kasutada...No okei, ÕS2013 ilmselt tuleb üle tšekkida, sest kindlasti on asju, mis on nüüd kindlasti vabamad või vastupidi...

Ma tahaks homme õhtul RockCafésse...hästi tähtis informatsioon, eks!
selline mõnus nõksumine ja hingele kosutust siin talvises ja külmas, pimedas paigas...




Kommentaare ei ole: