pühapäev, 9. veebruar 2014

Tassis on rohelise tee ja sidruni kooslus koos kuuma veega...Põleb üks laualambilaadne moodustis....Toas on lilled/taimed...üks vanaaegne kapp, vanaaegne voodi, vanaaegne tool, ahi, riiul jms pudipadi....Ma olen Tartus ja mittekinovihkajana hakkan arvutist vaatama American Hustle'it....
Jajaa....tunne on nagu kodus ja ei ole ka...miks...sest iga kord, kui ma käin...on miskit muutunud...Muutused on nii nähtavad kui ka ainult tajutavad....nende meeltega siis, mis on need nn paranormaalsed vms....

Ma elasin siin viimati augusti kuu neljandal päeval aastal 2009.....ohh.....ja samas ta on minu...on meie...


Seda lõhna, seda elu ei saa ma kunagi niimoodi tunda, kui ma nüüd tulen Tartusse, sest on hästi palju teisi elusid, teisi energiaid siin liikumas ja muutunud on see kogu ringlus...

Aga alati on ka samas hea tunne...:)

Kommentaare ei ole: