neljapäev, 6. veebruar 2014

Keemia-neljapäev....see ei tähenda drooge või mõnd muud sellist ainet...kuid, ilmselt, saaks päris hea laksu küll....tegelikult on siis see, et juuste värvimine ja hais üle pea...uu..jee..mina värvin, minul värvitakse....nagu eesti keele tund juba...ja nüüd siis tõepoolest....ma ei ole mingi oranž-pea sünnist saati...muidugi, ega seda ei arvatagi ka ju....ainult mõnikord....
Mis tuletas meelde selle päris esimese korra, kui ma värvisin oma juukseid oranžiks...siis läksin kooli ja klassivend küsis, et kas ma kukkusin peaga värvipotti või...vot see oli siis mu esimene kompliment juuste värvi kohta...hästi ilus, eks?..:)

Hiljem võib vist päev muutuda, õigemini hilisõhtu, filmi-neljapäevaks...:)


Inimesed on imelikud....

Käisin siis RockCafés ka...Hästi mõnus põksumine-tiksumine oli....


Veidi libe on väljas...:)

Kommentaare ei ole: