kolmapäev, 26. veebruar 2014

Tänase lõpetuseks või siis õigem oleks öelda...eilse õhtu lõpuks...juba ta on uus päev ja ega ei olegi kaua, mil ma jälle pean ärkama...
aga jah, lõpetuseks SELLINE lugu...meeldib ta siis või mitte!.

Kusjuures...on tore, et vahel kuulen ikka uusi...rahvauskumusi, mida enne ei teadnud...Eile siis kuulsin seda, et kui soola maha pühkida laua pealt, siis tuleb suhtesse kriis...vot mida kõike ei usuta!

Täna kraamisin natuke kodus...mingil hetkel käis kõlks...mõtlesin, et ei saanud ükski klaas olla, sest ei näe mitte ühtegi katkist klaasi...koristasin edasi...ma täpselt ei teagi, et kui pikalt siis...lõpuks otsisin oma Mickey kruusi kohviga!...aga ennäe, koos kohviga oli seal ka ilusasti mu mobiil...vist vedas, et tassis oli mingi paar cm kohvi...sest kruus on umbes poole liitrin, mis tähendab, et oleks võinud seal ilusasti lebada ja veel rohkem ennast kohviga varustada...töötab õnneks...

Vahel ikka juhtub, et mingeid asju "hästi" tehes...tegelikult ka hästi tehes...tekib mingi tulemus või miski...ja kõik ongi hästi...ja aga miks ikkagi siis peab ikka juhtuma miski, et siis kuidagi nagu hoogu maha võtta või rajalt kõrvale juhtida...
Õnneks ma usun siiski, et lõppude lõpuks juhtuvad minuga head asjad ja need asjad, mis peavad juhtuma...Ilmselgelt ei saa läbimata jätta tuld ja seda karmi poolt...ja vahel ausalt öeldes siis ei usu enam mitte midagi, ei tahagi uskuda...no muusika jääb...aga võibolla on need õudsad juhtumised selleks, et lasta oma see hea energia juurde otsima uut head energiat, mis tuleb tagasi alati huvitavamalt ja hoopis teisiti kui varem....?! Saara, selle mõttega tuled sina mulle meelde!


Vaatab, mida see kevad siis puhub mulle...
Kolm, neli...!





Kommentaare ei ole: