teisipäev, 25. veebruar 2014

Täna oli Eesti sünnipäev. Tähtis päev, lipud ja tseremooniad ja...ma ei tea, mis, aga ma magasin väga halvasti, st ma ärkasin üles juba 7.33 ja ETV'st nägin seda liputseremooniat Toompeal...Siis mõtlesin, et magan enne proovi veidi. Mida ma ei teinud, sest ma mängisin pilli.....Ja siis juba oli kell lihtsalt nii kaugel, et panin klapid pähe ja hakkasin astuma...Teate küll seda tunnet, kui väljas on juba kevade lõhna ja siis muusikat kuulata ja see valguse kuma ja kõik....Hästi eriline...Hästi hea...
Aga samas...
Minu arvates on tänase päeva kõige parem asi, et BECK'i uus plaat Morning Phase on kuulatav just tänasest!!!!!!!!!!!!!!!! Ma terve päeva tööl mõtlesin sellele, et millal ma ometi koju jõuan ja saan seda kuulata...Nüüd ta siis mängib...Esimest korda...Kindlasti mitte viimast!

Kommentaare ei ole: