esmaspäev, 31. märts 2014

Vein ja Poola progerokk

KLAN

3-aastase õega on tantsupidu hetkel! Talle meeldib! Igasugu funkyprogerockdisco jms muss, mille järgi võib/saab/tohib/peab puus nõksuda!!!!!

Tartus on mõnus. Plaanin siis õue minna koos veiniga. Tähistaevast nautima!

ja siuke leid 1973 Helsinki e tänase päeva leid. Ma ütlen, mulle meeldib, kui ma juhuslikult leian selliseid asju! Hästi khuul!

Käisin Liisil külas. Jalutasime tema poole. Oh, vanu aegu. Oh, vanu teid. Oh, elu! Mulle meeldib elu!

Homme. Võibolla on plaanis sõit Võrumaale, Võrru. Viimati käisin seal 24. veebruar 2013. Alljärgnevad pildid on illustreeriva toimega. Aga homme. Võibolla näen mõndasid vanu, keskkooliaegseid kamraade! Hästi Huvitav 2014!

Kaunisti paigastnihkunud ja katki, ilma kipsita

Paika tõmmatud, kips ja katki

Homme. Ma juba nägin, kus see lintmakk on. Võibolla WD-40 aitab ja parem oleks...Aga...mine sa tea. Võibolla minu mõistus ei võta ka. Eks näis!

Homme. Lõke, sest ma tean, et oksi ja muud risu on! 

Homme. Õpetan oma 3-aastast õde puu otsa ronima, sest ma tean, kuidas mulle meeldis väiksena puu otsas ronida! Ja ma küsisin, et kas ta oskab...vastus oli eitav. Siinkohal siis tuleb appi vanem õde. Mäletan, et kui oli mingi rahvastikuregistri teema, mingi andmete kogumine. Tema oli sündinud. Ta vanus selle järele oli 0...sest ta ei olnud veel isegi 1-aastane. Ja siis seal elektroonilises keskkonnas, kui ma nimetasin oma õdesid-vendi, tuli seepeale küsimus a la, et kontrollige üle, sest teie vanusevahe on suurem kui 22 aastat. Mul hakkas imelik. Aga ma olengi ju siuke poole jalaga pensionär. Õigemini ega see veeransada ei ole kaugel....oeh.

Ahjaa....tuli meelde. Üks südamlikumaid ja ilusamaid filme...Kui keegi viitsib otsida ja huvitub...mina leidsin...jälle juhuse tahtel...tõmmake...vaadake....mina leidsin sellise ka, et english oli subtiitritena olemas....mõnele ma ikka olen seda näidanud...aga et siis põnevust tappa...Каток и скрипка.....ehk siis The Steamroller and the Violin....ehk siis...kõik juba said aru, millega võiks tegu olla! 



Homme. Lähen teen jooksutiiru ja korjan pajuurbasid!

Homme. Ja juba sai tänasest see homme. Kuulan siis uudismuusikat enda jaoks....Hästi hea...Pilgrim...

Ah, mõtteid on veel...mõlgutan neid siin edasi...

kodu

Kommentaare ei ole: