pühapäev, 6. aprill 2014

No....juhtunud on ka igasuguseid seiklusi siin ja sealpool teadvust...

Aga ehitusega olen veidi tegelenud. Aitasin sõpru! Sauna sai! Issand, kui hea on saun. Ja see saun on nutisaun...Ühendad juhtme mõne seadmega, kust mussi saab mängida ja las käia. St käisin nii heas saunas ja kuulasin nii head mussi. Ja kõlarid ja kõik puha....Täiesti uskumatu, sest ma ei olnud juba tükk-tükk aega käinud saunaski. Ja nüüd siis veel enda panusega sauna valmimisse.....st panime laudist, ladusin kerisekive (nagu kiviaja lego, väga mõnus), mõõtsime jms....Ja sünnipäev võiski alata. Mitte küll minu...see veel tuleb....
Ja oh, nii tore, meeliülendav saunaskäik oli see ikka! Leili sai visatud, saun oli super, muss oli super, saunakaaslane oli super! Mida veel enamat tahta........Ma juba ütlesin, et ma hakkan neile saunikuks! :)


Homme väike tripp Leetu. Õigemini kontsert Klaipedas. Mõni film on olemas, et teekond ei oleks väga pikk....Aga mulle üldiselt meeldib olla teel....või...liikuda kuhugile...reisida siis...:)

Mul oli uni...oli kuidagi....raske uni...uni oli ise vist hea...aga pärast seda oli raske...kohmetu...

Ah, teate, tehke mida iganes, sest....vahel on tunne...et ausalt öeldes...ma ka ei viitsi kogu aeg...ajeee!



Kommentaare ei ole: