esmaspäev, 14. aprill 2014

Elbow uus plaat on hea. Mul ka veidi vedas. R2 kinkis plaadi.


Mõnel vennal elus aga veab hoopis teisiti. Üks venku otsustas turvamehe nina ees tõmmata koos rahaga taskust välja ka kokaiini ning muud head kraami. Seepeale ta siis ütles, et teeme, et keegi ei näinud seda...hmm...ta muidugi mõtles, et saab minu käest numbritoa...mida iganes...ta ei saanud juba eos mitte miskit aru...


Päike teeb mind!


Muidugi....juhtub ka minu elus seda, mida ei mäleta...........


Vähemalt nüüd on mingeid kontserte ja muid väljasõite ees! I like!


Lasso ja 2014!


Ma peaks magama. Homme on kell 9 proov ja hommikul!!!!!! Suht kreisi teema. A vist olen seda juba varem maininud....


Kui on selline...pikk ja raske päev ees...ja juba osa selja taga....siis...siis...teate, hüppan rõõmust lakke, kui mingi väike meetilk sinna tõrvapotti ka satub....täna oli ka nii....:) seotud muusika ja vist mõne uue võimalusega mängida...:)...hmmmm....nii pole täitsa vigagi....:)


Süda nutab, et Scheersbergis ei ole...:(


Ma nii väga tahaks Kablisse...ja seda ma vist olen ka juba varem väljendanud, kui palju see koht on mu südames...palju mälestusi ka muidugi...maalt ja merelt...ja alati see sõit sinna....võtab küll veidi aega...
ja siis istuda kuuri najal kännu peal...ja vaadata, kuidas päike loojub iga õhtu erinevalt....jah...mõni õhtu ei näe seda...ja olla...
ilmselt kogu nende sealoldud aastate mõju see on...ma pigem ei hakka mõtlema...see tuletab meelde, et see jalg juba vaikselt tatsub kuskile mujale...oh neid sõnu...st...mujale kui siin Maal...ok, ok...


aga võib juhtuda, et ma ka selle aastanumbri sees oma load ära teen....uued võimalused...ajee


ma vist ei ole päris normaalne...



Kommentaare ei ole: