teisipäev, 29. aprill 2014

Nu, daa....
käisin vahepeal Peterburgis. Esinesime Balti Noortega palees, Jussupovi palees. Väga vana ja kaitstud koht. Turvakontrolle igal sammul ja passid pidid igal hetkel kaasas olema. Ja pillikasti ka pidin avama vist rohkem, kui seda veel teinud olen lihtsa esinemise pärast. Et enne kontserti lahti ja pärast kinni...Niimoodi ei olnud. Ja noh, majandamist oli küllalt. Aga noh, mis siis hiljem selgus, et kui juba seal õnnitlemiseks läks, et vot....onuke Schröder, saksa ekskantsler vms, pidas oma sünnipäeva...ja ka Putin isiklikult oli kohal. Pean vist linnukese kirja panema...

Kas ma ka oma 70-aasta pidupäeva tulevikus pean palees, kuhu tavaline inimene ei pääse....sest kõik on nii haruldane ja midagi puutuda ei tohi....kuigi...suva, lava taga mingid tšuktšid...suitsu vist käest ära ei pannudki...

Aga siis edasi Shamrock'i nimelisse pubisse, Iiri teema....ja seal oli minu uute ja esimest-viimast korda sõprade komide sõnutsi ka Maria teatri u 28-aastane direktori laadne mees, sõber Moskvast rääkis (ka pillimees), et Gergiev ise on teda upitanud ja tema soosik......
teater oli üle tee....Ja oligi kohal, sest lilli oli palju tal ka......ja balletipoisid oli ka tulnud peale etendust ennast "lõdvaks laskma"....vääga huvitav oli...ja siis üks neist komidest, laulja, meeslaulja, näitas pilte, et oli käinud 3 päeva tagasi Tallinnas....oli tõesti...ja teine väitis, et mina ei ole ikka eestlane...sest...ma ei näe välja ja ei käitu kui eestlane...no võta siis kinni...eks mulle varemgi mõni kamraad on öelnud moka otsast, et ei kujuta ette, et kes minu temperamenti taltsutab...et ma ikka valesse rahvusesse sündinud....võta siis kinni...
Keel oli mingi inglise-vene-komi-eesti segu...sest ma andsin ka vahepeal alla, kui ta ikka ütles, et ei, ei...inglise keeles on väga okei...ja siis ei saanud tast mõhkugi aru...teine lihtsalt kukkus põsele musisid jagama...aga siis ma kah väsisin...balletipoisid oli ka väga põnevad...ei saanud küll aru, et oleks balletipoisid alguses esimese nägemise järele..üks ikka andis märku, et noh, oleks saanud veel kuskil temaga uidata, miskit koos teha (mitte halval moel ei teostanud seda)...aga ei viitsinud...aga rääkisid oma rollidest ja särki, värki...

ja ütles, et vene keeles ei ole mul ka aktsenti..no siis, kui ma ikka midagi ütlen...:D jajah....

Jõudsin Jõhvi....hulkuvad koerad, väiksed poisid...imelik...

Ahjaaa...pilli ja poognaga läks üsna valutult piiril...tänud ka bussijuhtidele, kelledele enne bussi sisenemist mainisin, et mul see viiul ja poogen vaja deklareerida ja hunnik templeid saada....tagasiteel oli natuke keerulisem, sest passikontrolli järts oli nii pikk, et bussijuht uuris, et kus ma saaks juba seda varem teha, sest kui oleks jõudnud järg minuni ja alles siis ma oleks öelnud, et mul see skripka ja smõtšok kah veel, siis...noh, oleks veits veel veinund...tehti kuskil väljas katuse all see protseduur ära...pidin seal väljas siis ka pilli avama, veidi imelik oli...uuris ja puuris, et kas ikka meistri pill või mis...viskas siis need templid ja sirgeldused passidesse....nojh, halleluuja...vsjooo harašooo....

Peterburg on ilus....

ja ühel õhtul hargnesin seltskonnast ja väisasin kohti, mis olid hästi mõnusad....sest ma olin eelnevalt uurinud, et mis ja kus võiks hotelli läheduses olla...5 tärni hotellil...täna bussile toodi mind ka eriliselt luksilt....mingi uhke musta värvi auto ootas hotelli ees, uks lahti, kohvrit ma muidugi ise ei pidanud tarima...ega ta raske olegi...ja siis selline mõnus, sujuv sõit...nagu kuninganna...nii võiks lausa elada küll, jah....

aga kohtades võib ikka suitsu ka sees teha, vähemalt need, kus ma üksi hargnedes jõudsin....ma ei tea, kas on see lubatud või mitte....ja alkoholiga on sama, nagu seletas trompetist, et noh, ametlikult 22 lõppeb müük, aga pärast saab ka osta...mitteametlikult....:D


kanetš multfilm


Kommentaare ei ole: