pühapäev, 30. märts 2014

Vot see on see, et lähed õega välja ja saad teada nii enda kui ka tema mälestustest lapsepõlve kohta. Hästi imelik. Siis saadan vennale ka küsimuse, ümber nurga väljendeid kasutades, ja siis tema selle peale vastab, et mitte midagi ei saa aru. Imelik. Mis on siis tegelikult juhtunud? Mis on, kes on, kus on?

Aga eile...Siis RockCafe's oli hästi mõnus live. Tõesti. Ainult natuke oleks veel tahtnud, et rahvas ennast liigutaks rohkem. Üldiselt. Vahel ikka tekib tunne, et kas ja kes on tulnud kuulama või hoopis vaatama? Okei, saan aru, et need asjad ikka ka käsikäes käivad. Aga siiski. Okei. Igal inimesel on see, kuidas öelda siis....läbilaske võime erinev ja käib kindlasti hästi erinevat moodi. Aga...või nagu ikka...siis minul ka läbi liikumise, sest...see on ju nii....et kui ma kuulen mingit käiku, rütmi vms, mis on "hea", siis see kohe automaatselt paneb mind miskit moodi liigutama. No on nii...Kaasa nõksuma ja muusikat läbi enda niimoodi ka laskma....

Nett igal juhul uues rongis hetkel vähemalt ei tööta. Bussis töötab. Minul on töödanud. Ühesõnaga. Lähen ja üheks päevaks Tartusse. Tahaks kauemaks jääda. Aga proov, mõned toimetused jms, töö...ei lase.

TMW on lahe üritus. No vähemalt publikule. Loodetavasti siis ka artistidele endile.

Ma olen ikka...muusikasse armunud. Kuidas ma ütlen, miks ma ütlen? Sest ma tunnen. Ta on alati!

Ma ei tea. Vahel ma tunnen, et peaks vist tagasi tõmbama. Ma ei mõtle, et mingi pidu vms..Kuidagi teisel levelil. Et noh. Elu etapid on ikka nii erinevad. Samas. Erinevad on ka need toimetused, mida ma ajan. Ühelt poolt siis see muusika. Teiselt poolt mingi täielik muu värk, pean silmas nn tööd. Ja nagu ma olen vahel maininud, siis see ühest teise liikumine on...raske...ja ma armastan muusikat...

Ma kaotan kindaid.

Mingi totakas quiz FB'is, mida ikka inimesed ajaviiteks või muu säärase pärast täidavad, ütles, et mu bänd on LedZeppelin....

LedEplik tuli meelde.

Ma tahan ka.

Mulle meeldib muusikute omavaheline suhtlus laval. Suhtlus – muusika, näod, kehakeel jms. Seda jälgida ja kuulata on lahe. Vot. Jälgida tuleb ka...aga ikka kuulata!

Mees sööb rongis vorsti. Rõvedalt haiseb. Ja joob peale mahla. Ei haise. Teine joob energiajooki, see haiseb. Tema ise ei haise. Võibolla.
Pole vaimustuses.




Kommentaare ei ole: