kolmapäev, 5. märts 2014

Aitab siis naabrite terroriseerimises. Homme on huvitav hommik. Meistrikursus. Kvartetiga. Peale väheseid proove ja paari tundi õppejõuga. Hästi tore ikka..:) Ma loodan vähemalt.


Täna. Kontserdil. Nüüd tunnistan. Olen olnud tšort, kelle telefon häälitseb.Täiesti hajameelne. Panen hääletu peale ja seda kontrollides lükkan ikkagi nupu hääle peale...alleaa ja jumal küll...


Ma sain suusad ja laua. Ma ei tea. Hästi kahju, et see tali ei jõudnud tegeleda ühegi talispordi alaga. Hästi kahju.

Täna on Nilsi sünnipäev.Tegelikult eile siis oli. Palju õnne. Mul tuli meelde see tali, see suvi, need ajad, kui me, "kolm õde", võõrustasime meie sakslasi!...Hästi tore oli. Oh seda "hundinapsi" ja "levikanapsi" ja oh neid jäiseid teid ja Saaremaal sõitu....Peaks vist nad jälle kutsuma külla...Oleks teisigi kohti külastada. Pole veel nendega ju Võtikveres käinud. Õigemini. Mari käest peaks ka küsima muidugi!..

Teate, mõnikord on tunne, et see, kuidas öelda...on tunne, et on olemas see, mida süüdata, aga ei leia seda, millega süüdata...ja siis, küll hea on tunne, kui on uuesti leitud see, millega süüdata.
Tean, et hästi palju sõnakordusi...aga las ta olla...kell on öö...ja ma ei tahagi kuskil väljas töllerdada, sest on nii mõnus, kui ma saan rahus pilli mängida....alleaa selle peale!!!!

"HER" on hea film.


Kommentaare ei ole: