esmaspäev, 24. märts 2014

Mis on mõnusam kui olla kodus...tšillikohvi, päike õues, soe sees....ja kuhugi ei pea minema....
ja oh, oleks see vinüülimängija ja vinüüle, siis oleks see mõnus sound ka...
aga tuleb leppida millegi lihtsamaga
aga seda kuulata valjult ise samal ajal kohvitassi käes hoides ja ennast liigutades....mis saaks olla parem...või see....video on päris huvitav..:)


ohho...tuli meelde...
peaks siis järgmine kord Tartusse minnes selle lintmaki korda üritama jälle saada...:)
seetõttu ma üldse tean näiteks seda lugu....ma mäletan, et olin Tartus ja isa oli siis käinud Eestis...ja seda koos minuga veidi remontinud...midagi seal sees kiilus kinni...Mis ta siis võis olla....
aasta, ma mõtlen...mingi 2009 äkki....Ja siis ma hakkasin kuulama neid linte...kuulasin ja nii lahe tunne...sest ega neid just väga lihtne ei olnud saada vist...erinevat mussi siis...ja leidsin vihikute kaupa nimekirjasid bändidest, kes olid a la 1980 välja andnud mingi plaadi jne....ja neid aastaid oli ikka vihikute kaupa...süsteemselt...ja lindid ka...:)




Kommentaare ei ole: