reede, 28. märts 2014

Mu köök on hetkel lihtsalt maailma parim paik. Ainuke täiendus võiks olla klaasist lagi, sest siis näeks tähistaevast otse siit samast...Aga...Siin on lilled, siin on taimed, siin on peale tööpäeva õlu, siin on hea muusika, siin on kodune, siin on küünlad, siin on füüsalid, siin on mõnus...just sel hetkel ongi siin minu elu!
Jah...ma mõtlesin, et tahaks üht õlut...aga ei jõudnud enne 22, sest pikk päev oli...ja siis ma ei olnud päris kindel, et kas on või ei ole külmas üks...Aga oli!!!!!!!!!

Ja laupäeval tuleb MERKA ka...nii tore..:)

ma nii tahaks tähistaevast vaadata...Aga kuna ma olen hetkel sest päevast nii väsinud, siis ma ei jõua...ma lihtsalt ei jõua...sest ma jääks seda vaadates magama...Kuigi...ma tean, et ma ei jääks...
aga sees on ka hetkel mõnus...

Aga tähistaeva jaoks peaks ära sõitma kuskile...vähe eemale intensiivsest valgusest...

ja hakkas köögis jahe, sest väss on peal...Aga...läksin kapi juurde ja leidsin pusa, mida ei olnud ammu kandnud...kodune, aga nii mõnna...:)

Ilmselt on hetkel veel ainult üks parem paik...oma voodi!:)

Aga veel on vaja tiksuda sest päevasest vibe'ist välja...just...

Ma mõtlen, et miks on nii...et...või pigem, et kellele on miskid asjad määratud ja kellele ei ole...umbes nii, et mõni on oma loomult kobakäpp...kas mõni on oma loomult siis määratud kandma mingeid koormaid....mis ei ole üldse kerged....? Ma ei räägi isegi hetkel endast...aga täna...miskit teada saades...siis ma...ilmselt ka suvalised inimesed tabasid selle ära, et ma olin saanud midagi teada ja ma juba olen selline, et...kuidas ma ütlen...ei oska valetada...ma oskan mängida küll ses hektes, aga ainult ümber selle teatud emotsiooniprisma...naljakas...kas üldse aru saab ja kes üldse aru saab.....või tegelikult pigem nii, et...mul on sees see mingi teatud emotsioon siis ja mina siis mõjutan maailma läbi selle/nende tunnete emotsioonide, mis mind sel hetkel valdavad...ok...mõistan, et jah...siis ongi see nagu minu maailm....aga ma tean, et ma olen selline, et hõivan ka teised oma maailma....mitte tahtlikult...mitte isegi väga teadliku mõjutuse vms alusel...üldse mitte...aga lihtsalt see kõik suundub otse minust välja ja ma tean, et minu väli on tugevam kui mõnel teisel...ma ei tea täpselt, et kuidas kõike seda paremini väljendada....muidu ma ju teeks seda!

Ja nüüd panen ma teele enda kõige paremad emotsioonid L.-le mõeldes!





Kommentaare ei ole: