esmaspäev, 3. märts 2014

Kõige naljakamate sõnumite terviseks!

See nädalavahetus tõi mulle, huuh...nii naljakaid sõnumeid, mida elus ei ole veel kohanud...ilmselt on need ka kohatud siia kirjutamiseks...aga...ma uurin asja, ehk saan ka autoritelt endilt õigused....:)
Jah, ilmselt autoreid siis kokku 3-4...

Veel muidugi minu mudilaseiga, mis laseb ikka küsida dokumenti igal pool...Protestis siis...ja kohe hakkas ka naljakas...ja siis mr. E ulatas mulle raha ja ütles: "Noh, mudilane, ulata onudele raha!" Mis oli tol hetkel juba igasuguseid naeruläveleid ületanud, vähemalt mina naersin..Tuli välja, et 50 senti jäi puudu, lõpus 30...aga sisse saime...ei tahtnud õlut ega miskit...mina muidugi tahtsin...isegi kohvi sai öösel osta, erinevalt siis Hetkest...ei tea, mingi jama neil oli...veider seltskond ka tol õhtul...paksud purjus soome eided ja taadid...hästi imelik...kukkusid...ja päris kole oli....aga, oeh, kõrvalmaja asukad olid hoopis paremini varustatud, nii kohvi, õlu, odavate hindade ja MUUSIKAGA...oh...ma tantsisin ja....armastasin seda tantsu seal!....armastan kindlasti edasi!

Eile nägin üle tüki aja inimesi, keda....jah...polnud ammu näinud...kohas, kus varem ei olnud käinud...Misjärel...tänan õnne, et Siim mulle väga lähedal elab..ütles: "Kristi, hakkame nüüd minema!"...lõpuks siis saigi, ma aravan, et mingi 20 minutit ja kodus...Aga see aeg aina venis, mil astuma hakkasime, sest mul oli vaja ikka veel asjadest osa saada ja....noh...täna oli pikk tööpäev...seetõttu, tänan eriti õnne, et mul säänsed hääd kamraadid on!....Oeh...ja mis peamine...nalja saab alati!...

Tead, mis, Siim, mis mul meeles on...
et esimene selline naljahetk oli veel Tartu aegu..oijummel, millal see veel oli...mingi Elleri kooli õhtune aeg...hakkasime koos astuma Kaubamaja poole...ja siis mõlemal oli meeleolu halb...halvem kui halb...sest pillimäng kuidagi ei läinud ja nii ja naa...ja siis me lihtsalt mõlemad olime nii samas "augus", et see tegi lõpuks nii palju nalja!!!!!!!!!!!!!! Ma täpselt ei mäleta, et kus sina siis elasid...vist seal Aurast üle tee!

ja lõpuks jääb ainult üks küsimus..."Mida m---i mürad???"

Kommentaare ei ole: