kolmapäev, 19. märts 2014

Täna hommik oli hästi mõnus. Kohvi ja 5'Nizza....lihtsalt oo kui hea...
vahel on hästi hea, kui muuta oma äratuskella helin...ja juba on mõnusam ärgata...ära tüütas Sting...kaua ta ikka mind äratab....

Ja siis käisime Moonis...hea vein ja hea kala...ikka käivad kokku...ja pärast tegin enne tööd 15 minutit power napi sealsel uuel diivanil puhkeruumis...panin igaks kolmandaks juhuks ka äratuskella...:)

Kokkuvõttes siiski võib öelda, et ma ootan juba reedet...miks? sest ma olen (kurat) iga päev see nädal tööl ja seda....kuidas öelda...magusam on reede ja kui saab ennast liigutada hea muusika saatel...uuh...

Ja tiiupiiu ütles, et oleks hea, kui ma oleks tal kogu aeg taskus kaasas, et kui on mingid
"nutiprobleemid"...

Mis ta siis on, talv??? võib vist laua alla panna ja mäele minna või suusad ja murdmaale?

Inimesed on huvitavad...
Mõned on kas lihtsalt natuke rumalad või mida...aga samas lihtsad lugeda, et tead täpselt, et mis ja kuidas nendega käituma peaks, et nad ise rahul on...hästi imelik, aga nii on...

Aga igatahes 26-29 aprill külastan Peterburgi...:) närvide mäng ka pilli pärast piiril. Aga õnneks on pass ja muu olemas....et ühe korra käisin küll juba...aga ikkagi...

Tegelikult tahaks süda ka Saksas ära käia...ja olla 11 päeva paradiisis...aga mis teha...oih, see siis vist juba teine aasta kui ma kevadel seal ei ole...Eelmine aasta oli muidugi ka põhjust...käsi veel ei oleks võimaldanud seal ei mängida kui ka kesvamärjukest ja muud kraami tarbida...Mäletan küll, et saatsin kamraadidele pildi vist isegi, kus üks oli kõveram ja kollasem...:D
Aga õnneks mõnesid ma nägin siis mitte just vääga ammu, Berliinis....Ma tahan veel....Linn, kus leidub kõigile midagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lähme Berliini!!!!!







Kommentaare ei ole: