neljapäev, 15. august 2013

viisakas viis elamiseks: ühest kohvrist teise kohvrisse

algas päev kell...siis oli vara...pakin siin S ja A juures oma asju...siis on nii palju toimetusi, et ma vist lähen pooleks...aga pole hullu...homme ma ei pea enam eriti mõtlema, et kus mis ja kes...sest siis....siis on vist enam-vähem mingiteks päevadeks selge, et mis kell ja kus olema peab....on ehk minulgi iisim see värk siin maamunal hetkeks....
einoh, põnevust ma olen ju oodanudki...:)
ja siis 21. august...olen nelja tuule käes, peaaegu, st sõidan Rooma ja vaatan, mis edasi saab...:):):):):):)


mul on tunne, on alati tegelikult olnud...et esiteks, head asjad minuga juhtuvad....
ja nüüd, üha enam...et ma tean, et minuga juhtub midagi sellist, mis lihtsalt on ülemõistuse...st ma ei oska mitte kui ühte sündmust ette arvata.....just selliselt tundes on tunne eriti vinge...kui see õudne lause nüüd üldse kellelegi kohale jõuab.....



kuradikuradi mõnus

Kommentaare ei ole: