pühapäev, 25. august 2013

Eile olin turist Roomas.....sõitsin metrooga keskusesse ja siis sealt alates kõndisin kuni kella 20 ringi ja ma võin öelda, et Rooma on lihtsalt nii ilus.....
Kolmas kord elus olen Roomas, lõpuks käisin ka Colosseumis ära, u pool tunnikest ootasin järjekorras, et pilet osta.....Ei tundunudki nii hull see järjekord.....huvitav oli küll.....ja pilet oli ka veel poole hinnaga, sest olen alla 25 ja Euroopa Liidust...:)

Mis aga eriliselt mulle meeldis enamus ajast....et ma käisin ringi üksi...just sellises tempos, väisasin selliseid kohti nagu just mulle sobis....ja ma kõndisin ringi ka niisama, st ei olnud tarvis alati seada samm mingi järgmise kohani......

ja ilm.....ja siis...nägin apelsine puu otsas tänava ääres....:) ja pilti tegin ka, mõni võibolla oleks mööda tormanud..:)
ja astusin mõnesse poodi sisse, et uudistad....

ja jõin head espressot....

aga siiski, õhtu lõpuks tundus, et ma ei ole näinud veel üldse mitte midagi..:)

Roomas ei piisa kindasti päevast...isegi, kui juba mitmendat korda külastada seda linna...

Mul oli mingi kaardike ka, mille järele orienteeruda ja umbes liikuda....

ja iga nurga peal ma jälle rõõmustasin ja olin õnnelik....sest tõesti, Rooma on lihtsalt nii ilus....nagu filmis....ja ei piisa ainult sellest, et olla turistibussiga ja käia läbi a la Colosseum, Pantheon jms....

Roomas võiks mingi aja elad küll....ja siis loodetavasti kuskil keskel....

Sest mis tegi rõõmu, et on nö peatänavad, siis on kõrvaltänavad, kus on imelised kohvikud jms....ja siis on veel kolmandat tüüpi tänavad, kus eksid ära, kui kaarti pole, aga mis on vaiksed ja lihtsalt see vaikus tuleb nii järksku peale seda ilu ja rõõmu, et imelik hakkab....:)

Pilte kah lisan millalgi paar tükki.....

Kommentaare ei ole: