teisipäev, 6. august 2013

Live and Learn

No tõepoolest on nii....et elamine paneb õppima ja õppimine paneb elama..see on see nokk kinni ja saba lahti vist..
Aga tänane päev tõi minu juurde 3 üllatust...head ja inimlikud üllatused...:)

Ja ma ikka saan aru...et minu bioloogiline keha ärkab üles alles kella 16 ajal...sest enne seda on mul küll tunne, et veri, kas ta ringleb või mis ta teeb...
ma ei olegi veel päris täpselt viimasel ajal aru saanud, et mis värk on...
seda ma tean, et üldiselt on mul mingi värk sellega, et isegi, kui joon või ei joo kohvi hommikul, siis mingi tund pärast ärkamist on selline tunne, et nüüd igasugune ringlus mu sees on nii miinimumis...veider tunne on siis...ja siis ta hakkab tagasi tulema. ja siis on normalinormali..
ja siis nüüd, passin ma üleval...eksju tark...hahaha...oi
homme ju ka vara üles...

aga head asjad, need juhtuvad minuga, sest ma olen....ehe
Esimene

Teine e aunaste põsed

Kolmas e tants sees ja väljas

Kommentaare ei ole: