reede, 2. august 2013

miskit on imelik...

Täna siis Pärnus oli kontsert...
eile Kuressaares....ja ma magasin täiesti-täiesti sisse...ehk siis buss juba liikus, kui mina veel kodus teki all olin, kalamaja tsoonis.....ärkasin ema kõne peale, igaks juhuks küsisin kella...ja tollest hetkest alates läks hästi kiireks...taksoga Pääskülla, ainuke asi, mis ma suutsin mõelda, et viiul-noodid...ok, õue taksosse...:)

 ja siis ikkagi ei jõudnud teised mind oodata, nii et siis istusin Kuressaare bussile tund hiljem sealt samast vana-pääskülast....
ja magasin bussis ja magasin bussis edasi peale praami...
aga ma mõtlen, et ma ei ole kunagi niimoodi sisse maganud...nagu kontserdile väljasõidul vms tähtsal asjal...aga praegu ma ainult magaks.....ja magaks....ja magaks...


aga tuli meelde, et ükskord ma käisin temaga Kolmjalas tikke ostmas....
ma ütlen, et elus juhtub asju...või siis vähemalt minuga juhtub asju, mida ma oodata ei oska, aga mis jäävad meelde ja on osa unistustest...mitte, et see oleks olnud minu unistus, et minna temaga tikke ostma poodi...aga ma mäletan, kui ma sain tema plaadi, siis juba veel mõne...ja siis kui ma mõtlesin, et noh, oleks tore kohtuda...a vot....läks nii, et kohtusingi....ja veel suurejooneliselt, st et noh, autogrammi küsisin kohe alguses ära, et hiljem meelest ei läheks....no ja siis pärast kontserti, mis ikka tavaliselt tehakse...praasdnik...ütleme nii, et oli praasdnik siuke, et järgmine päev ei olnud just eriti hea, seda ma mäletan kah....aga mind ka paluti tema enda poolt, et ma jääks nendega...
aga see oli juba ikka veits aega tagasi..

Aga siin vahepeal...on igast tegemisi olnud...mu esimene täiesti vaba päev on nüüd üle mitme kuu 4. augustil....ajee...selle peale peaks ju toosti võtma???:)öh...lähen magama hoopis....

ja juhtumisi samuti...


ja kogu selliste asjade summana ma tean, et minuga juhtub elus ainult kõik hea....või minu juurde tuleb hea...vahel hea pöörab halvaks ainult...aga siis ta jälle muundub ja toob minu juurde järgmise asja, mis tuleb nurgast, kust ei tea, et üldse midagi olemas on...vms...
ah, jälle see filosoofia või..

ja kõige parem heli on ikkagi vaikusel....ja õhtusel vaikusel on eriline iseloom..

Kommentaare ei ole: