kolmapäev, 7. august 2013

inimesed erinevad...


ja täna kurdeti, et alkoholikapi uks ei lähe enam kinni....:)
vaat, kus lops...


Mul hakkab kops üle maksa minema vaikselt, aga millest, sellest mitte ei viitsi siia kirjutada...



Algab vist selle aasta stressileveli 3. saabumine, sest lähenevad nii mitmed asjad...millest mõni toob ka leevendust, ajutist vast....ja mõni vastupidi...normaalne..kuidas siis oled, kui on nii erinevad poolused ja nii erinevad asjad minu ümber....mõttepaus



Kus kohast ma võtan aega juurde, mul ei ole kuskilt seda võtta...alleeaaa...kaskekaske...

Aga tänagi algas päev teisiti, kui üleeile näiteks.....


oooeehhhhh....

kui tooks leevendust jäätis, siis ma sööks, kui tooks leevendust šokolaad, siis ma ka sööks seda...aga ei too, järelikult, ei söö....

Ah, muusika ikka toob.....


Võibolla toob ka kunagi minu kapid täis parimat viskit ja mõnusaid õhtuid...:)

Kes veel testivad mu tugevust, ahh?

Kommentaare ei ole: