reede, 9. august 2013

Nii unes kui ka ilmsi – vaikus enne tormi

Siis kiire postitus.
Eile oli kontsertsreis Riiga...Ja juba sellest olustikust seal vanalinnas – mulle meeldiks seal veel käia ja olla....


Ja täna....mul on rahulikult aega nüüd õhtul...tassis on kohvi ootamas...noodipult on valmis, pill on ka ootel...
ja mina...hetkel istun köögi laua taga ja naudin tuult, mis vist tundub, et on enne-tormi-tuul...aga ei tea..

Eile...sõitsime tagasi...kell oli mingi 1-2 juba...ja selline äike, vihm, tuul....just see äike...bussis oli vist pidevalt valge....hirm oli ka natuke...
Aga see äike, need sähvatused...võimas ja imelik tunne oli sees...vaatepilt oli muidugi peaaaegu uskumatu..

Täna...mul tõepoolest ei ole olnud sellist päeva veel sel suvel, kus ma istun rahulikult....isegi proovis käidud ja Marigagi kokku saadud...hommikul noodidki Silja juures prinditud...ja mul on rahulik ja mul on aega...uskumatu...see on uskumatu...ja ma ei ole seal V-s tööl...uskumatu lihtsalt....Ja ma naudin...ma peaaegu naudin...sest tegelikult...
mul on suhteliselt energia otsas kogu sest "asjast"...aga ma mõistan...et....noh...hullem...saab ka olla...absoluutselt...

Mu hing laulab ka


Kommentaare ei ole: