kolmapäev, 19. detsember 2012

Kõik jääb ära..

Nii, täna siis selle talve kõige külmem päev. Ma läksin kooli. 14.30 orkester, aga see jäi ära, sest ei olnud kohal poolt orkestritki. Nonii, mina siis jäin kammersaali harjutama. Milline õnn ja rõõm. Hoopis teine asi, kui klassis. Ma mõtlen, et kuidagi üleüldse. Pidin kolima radioaatorile lähemale, et soojem oleks. Ja aeg lendas. Ja siis ma helistasin oma ped. praktika õpilasele, et ta tuleks üles, et teeme seal täna tundi, kammersaalis siis. Aga tema oli üldse tunni ära unustanud. Nonii. Eks siis ma natuke veel harjutasin edasi. Siis panin asjad kokk, tuled kustu. Ja nii mõnus oli ikka harjutada "saalis".
On õhku ja on ruumi, et omi mõtteid seada....Ja see on piisavalt suur koht, et ei peaks minema kooli peale ringi kõndima, sest aeg läks tõepoolest kiiresti...
Vahepeal on keskkonna vahetus ikka nii vajalik..:)

Kommentaare ei ole: