esmaspäev, 10. detsember 2012

Head asjad juhtuvad, ma tean ja tunnen

Juhtus siis nii. See Jõulujazz ja artistid, kes kõik esinevad....Ja ma siis käisin ühel kontserdil ja siis tahtsin minna Tigrani ka kuulama. Aga siis said piletid otsa.
Aga siis üks tüdruk kirjutas listi kirja, et kes tahab, tal on 2 piletit, üks soodus ja üks tavaline. Ma kohe kirjutasin vastu. Aga tema ei seda oma meili enne, kui ta juba need piletid maha äris. No siis ma uurisin, et kuidas sellega on, et kohti ikkagi on ja saab sisse.
Ma läksin tööle ka. Üks tore koht, vahel käin ja olen ja nii. Ja siis ma lõpetasin, hakkasin koju minema, sest ikkagi ei olnud kindel, kas saab ja nii...Ja ma olin väsinud, ma olin kirjutanud ka kirjatükki ja niii...Muidugi mitte põhjus miks mitte minna. Aga väsinud. Igatahes...Olin juba Ülemiste juures. Ja siis tuli sms, et umbes sellise sisuga: "et see ei ole narrimiseks, aga vist poole tunni pärast selgub, et kaaslane ei saa töölt ära ja sa saad ühe pileti, kui tahad...M."
Ma olin nii õnnelik, kribasin vastu...Sain aru, et ok, pool tundi...Selle ajaga kihutasin koju..Õnneks 13 tuli..Igatahes. Siis oli kell 18.25, kui ta helistas ja ütles, et jah, et saad. Ja ma sain veel tasuta ka, sest tal oli see kutse ja nii. Imeline.Aga hakkasin siis taksot tellima. Lõpuks peale närveerimist olin 18.51 taksos. Ja ma veel lasin sellel imelisel inimesel panna pileti minu nimele, et ta ise ei peaks hiljaks jääma. Jõudsin, astusin saali, kui Tigrangi lavale astus. Lahe. Ja ma pärast veel helistasin, et tänada seda toredat inimest ja selle toreda juhuse eest. Ta veel muretses, et ega ma ei pidanud takso eest rohkem maksma. Ei pidanud. Aga niimoodi juhtuvadki need head ja toredad asjad.

Kommentaare ei ole: