reede, 19. juuni 2009

Hing jääb kinni siis, kui on midagi emotsionaalset...oh...oh...kuidas saab seletada muusika mõju...ei oskagi muuga kui muusika enesega...ja siis hakkab valus ka...süda hakkab ka valutama...aga see on ju ainult hea pärast...head moodi valu vist...kui on üldse midagi sellist olemas...

Ma tahan uuesti...
Mul tuli idee..kui nüüd Silja helistab, siis ma lähen ja teen temaga plaane...vähemalt on idee...

Erlike, kas sa Tartusse ka tuled..
Ma pean järmine nädal viima dokumendid ära...avalduse tegin juba ära...pilti pean tegema ja mingid koopiad...ja mul on viina...:D...aga tegelikult ka...aga ma ei hakka seda kohe siis jooma..kui üldse täna..aga ma varsti enam ei jõua ka...
Ma tahan seda isemoodi õhku, isemoodi tuult, isemoodi olekut...Ma tahan tunda, et ma olen täiesti ise...täiesti nii, et ma lähen sinna, kus ma ei oska kuhugi minna...
Käisime Saara korterit vaatamas...chill..väike veints oli ka...ja siis Saara rääkis nii huvitavaid asju..Saara on huvitav...peale kõikide muude imeliste omaduste muidugi...

Kõigil on sünnipäevad..

Üks pilk ja üks sõna ja üks..misiganeskatulebonjaeiole...

Nojaa..äkki ma näen jõulude ajal oma poolõdesid...jajah...äkki varem, äkki mitte kunagi...

Mul on jah selline nõme tuju....imelik, tühi...ahjaa..tühi, just tühi...

Aga nagu Sien ütles, et me lähme veel kunagi koos RockWerchterile...aiaiaiaaaaa......

ja mulle tuli sms...

Kommentaare ei ole: