teisipäev, 26. mai 2009

teate kui hea....panen radioheadi mängima....ooomujumal....
Ma lugesin oma vanu kirjutisi..."Kabli" on kõige ilusam....Tiiu-Piiu...lähme kablisse...mul on 6. juuni lõpuaktus...ma võtan viiuli ka..natuke harjutan..ja siis mul on ju see sisseastumise teema millalgi..kaua ei saa olla...aga ma tahan...
ja ma tahan minna austriasse...oioioi...oioioioi..oioioi.oioioioioioioioioiooi.
ja valjult muusikat kuulata ja tantsima hakata üksi..niimoodi täitsa "vigaselt", nii ütlebki karin...................kell on juba ok..varsti tuleb pill ka välja võtta.
varsti on see kohvijook oma töö teinud..või mina ka...
varsti ma ei tea enam, midagi ma räägin...mul on energia...
varsti nad tulevad...nojah..
Ma mäletan, et kui ma seda Werchteri teemat hakkasin ajama.siis ma ei uskunud ka üldse, et see saab võimalikuks...ja nüüd ma ei usu ka...
kurat...mul on vaja uut poognat....mul on suur uni viimasel ajal...
backdrifts...see kuidagi on mul mingi ajusopi sisse jäänud oma milleiganes asjaga...seosetu mula..
ohjaaa..ma tahan mängida.aaa...
aiaiaiai...ja idioteque..nojah...
aga ma tahaks kablisse...võibolla see ilm soodustab ka seda tahet...kindlasti...

Kommentaare ei ole: