pühapäev, 21. juuni 2009

Ma olen vist ära väsinud sellest pidevast möllust...Triinule helistasin...sõidab täna kuskile kursaga...aga Kablisse esimeste plaanide järele vist 28. ? ma loodan...ja siis on juba laulupidu...
ai...pildid pean ära tegema ja koopiad ja tallinnasse viima
laulupeolaulik võiks ka juba saabuda...siis oskaks ehk laulda neid juba kuusalus...
nonii...
kõik sõidavad kuskile maale...põltsamaale ja ontikale ja kusiganes kohtadesse...ma vist mõtlen, et läheks ka siis otepääle teistega..
puhkuspuhkus..sest et reisiks on vaja tegelikult juba suurema hoolega mõelda...

Jah, siis veel teavitada ehk oma sõpru/tuttavaid, et me tuleme mingil ajal...või teine variant, oleme lihtsalt kohal ja siis on ka tore...
Ma ei jõudnud eile isegi tantsida kuigi hästi...see juba tähendab midagi...ilmselge väsimus...

Kommentaare ei ole: