pühapäev, 28. juuni 2009

Kabli.

ja ma istun linnujaamas, sest et siin on wifi...ja nüüd me varsti lähme poodi...sest et meil on piim otsas..enne lähme randa ka...täna tuli päike välja ka...homme tuleb kindlasti ka...
rosin ütles,et ta tahaks täiega maalida...
ilmselt olen ma kuni kolmapäevani siin...ja siis tartusse ja laulupeole..
aga siin on nii mõnus...päike ja meri...vette ei ole veel saanud...aga siiski....nii mõnus...
täiesti lebo on...
tegime pilti ka...eile oli nii ilus päikseloojang...nii mõnus...ja hommikul ma ärkasin ja päike oli juba kõrgel...päevitasin...tegin kohvi...käisin poes...mitte midagi pole muutunud...
justkui polekski ära käinud...'ahjaaa....laululaager jäi poolikuks...sest et ma tulin kablisse...vot...
sääski on ka natuke...palju...
ja praegu on meie taga mingi saksa vanapaarike oma karavaniga...söövad suppi vist...
enne nad muljetasid oma reisikogemusi...aga nüüüd ma lähen ka...

Kommentaare ei ole: