reede, 26. juuni 2009

Istun Tallinna kesklinna kortermaja 4 korruse korteris...ja tuuletõmbus on..eile viisin dokumendid sisse...mõnus...väga kiiresti käis asi...siis ootasin Erlikest...läksin istusin pargipingile ja hakkasin honeggeri noote õppima...omaette vaikselt inisesin...aga siis tuli mingi töömees oma võileiba sööma minu kõrvale...selge see,et ma siis püüdsin mõttes laulda...aga juhtus ka see, et unustasin ära...ja siis ta vaatas mind imelikult...läksin minema...
ja nüüd varsti sõidan ma kuusallu...ja esmaspäeval vist kablisse....mõnus...tahaks juba kohe...ilm on super...seega...ei viitsi kohe üldse kuusallu minna....
ja eile oli mõnus...
oma suureks üllatuseks nägin ka fredyt ja liinat...tallinnas,kus sellist asja ei oska oodata..no näed...ja siis tulime siia...olime muidu mõnusad..ja siis sai kell kah juba nii palju,et nad läksid ära...ja siis jõime rummi ja kokat..voh...
ja siis tuli veel brokebacki mägi ka...ma ei olnudki veel näinud...
ma loodan,et sien ikka helistab mulle,kui ta on rockwerchteris....

ma juba nii ootan kablit...nii ootan...

ja siis ma lugesin,et michael jackson on surnud...

vot siis selline oligi..

Kommentaare ei ole: