esmaspäev, 1. juuli 2013

Õujee

Tartu!
poolteist päeva....


Mu elu on imelik....ma ei saa tast vahel aru, et mis plaan on siis minuga????

päris huvitav, et olen siin, siin punktis, kus nagu hetkel....ma ei oska seda tunnet kirjeldada....Siuke tunne, et hakkan kindlust ehitama....justnimelt....kindlust....jällegi nagu mitmemõtteline...

Muusikast siis....mis täna õhtu toob...:) Aegade tagant tuleb meelde, et esimese arvuti, kodu lauaarvuti siis, mis me saime koju....seal esimene lugu, mis soulseek (oli selline programmgi veel..) mulle tõi oli see.....esimene lugu

Ja mis ma täna veel selles vanas arvutis sorades endale meenutasin, et mingil hetkel oli minu lemmikute lugude hulgas see...ja see oli mu lemmik, sest selle loo 1:57 juhtuv ja sõnades juhtuv ka....ja ma võisin seda kuulata sellest hetkest repeat'i nii mitu korda, et ma tõesti ei loendanud.....see lugu siis.... c'mon c'mon   ja ta hääl, selline valus ka natuke ja see koht...



Kui ma kuulan kontserti, siis mulle tõesti meeldib jälgida ja tunnetada pillimeeste vahelist suhtlust....naljad, vimkad.....mingid ebakõlad, mis ilmselt paljudele midagi ei ütlegi.....nende näoilmed, sest neist on huvitav asju välja lugeda....sünergia....See on huvitav....ja sellest tekkiv muusika...


ja muidugi see lugu   õujee




Kommentaare ei ole: