laupäev, 6. juuli 2013

:)

Nonii....nonii, daamid ja härrad....
Elu teeb vempe nii, et ise ka ei usu....
Kui mul oleks võimalus, siis ma filmiks ja annaks teile ka vaadata....Seega, ilmselgelt tuleb hakata mõtlema ka filminduse peale...:D

Mis ta siis teeb, see elu ma mõtlen?


See on see, kui ta tuleb sinu juurde siis ja hakkab energiat tooma....:) Mulle meeldib...
Kuidas ta energiat toob?


Ta toob nii, et viskab sind ja loobib sind sinna, kuhu sa ei ole sattunud näiteks viimase kahe aasta jooksul....Muidugi, armastus jääb, ta lihtsalt on olemas, mis ma sinna teha siis saan...ja seetõttu, ma tean, et ma armastan ka elu...:)   Las ta siis olla, see, et elu vahel minuga on teinud asju, mis on nii.....sõnulseletamatult vastikud....vastikud selle pärast, et liiga hea olen olnud....:)


Ma hakkan nüüd "halvaks" jälle.....:)   see on ka ilus


Head aega! Jah, tõepoolest, HEAD     AEGA

Kõigile, kes eetrit kuulasid....vaatasid, lugesid....Eeter on see, mis on minuga juhtunud....


Mõistan, et mitte ei pruugi mitte midagi aru saada.....Aga kui filmi teen ja muusika sinna otsa loon, küll siis on aega vaadata ka endal....Hetkel tuleb elada...
Tegelikult väga hea võrdlus, et küll ma ise siis hiljem vaatan, mis ma hetkel elan...vottak

Kommentaare ei ole: