reede, 26. juuli 2013

Ehmatusel pole piire!

No...
viimasel ajal on kõik kohad, kus ma olen olnud, st öösel, kodu....las ta siis olla...Hetke, st varsti, olen jälle enam-vähem paikne, korraks...
Siis tegelikult ma mõtlesin, et Eestis ma viibin see aasta ka ikka natuke...september peaaegu terve kuu ära, oktoober siis reis ja külastan Berliinis sõpru pärast töist osa...
August, mis kohe-kohe ukse taga, sel kuul siis ma reisin kah, külastan siis pärast töist osa Roomas oma sõpru ja nende sõpru....
Ja siis...noh, küll ma november ja detsember ka midagi välja mõtlen....


Ja hetk tagasi jõudsin siis uuesti siia koju, kust ma viisin kaks kotitäit asju teise koju...
...kopp on ees ka, aga õnneks, ma tean, et minuga juhtub ainult kõik hea...


Ja juba on juhtunud rohkem, kui mõnel eelneval ajal...ainult noh, ühe väikse-suure erandiga....
Muidugi, kui siin hakata meenutama, siis on ka nii, et mõnikord päris ei meenu ja meenutada ei taha ka...:)

Ja ma tean, et enda elu saab põnevaks elada ainult ise....ehk siis, et teised ei tohi minu elu elama hakata ja mina ei tohi seda lasta ja vastupidid ka...:)



Ausalt ka?

Kommentaare ei ole: