laupäev, 4. veebruar 2006

Suhteliselt lebo on koolis olnud, mis on ju hea. Aga samas, kui ma ei viitsi ise midagi teha, siis ongi lebo. Aga ma olne laisk, ei viitsinud ellerisse minna see nädal,noh välja arvatud viiulisse ja klaverisse. Nõme, et koolis on vahtunnid 15 ja 20 minutit, see teeb asja veel igavamaks, aga kõik peavad ju söödud saama. Enam ei taha vahetunni ajal kaarte ka mängida, üle viskab juba. "olla või mitte olla..."tore, ma pean selle pähe õppima millalgi. Tahaks praegu head teed. Ma ei taha enam, et oleks külm, kevad võiks tulla, siis oleks mul raha ja noh, iseasi, kui kauaks seda jätkub. Mul on plaan, aga ma veel ei ütle, mis plaan. Äkki see ei teostu. Tegelikult peaks midagi ette võtma, mitte igavuses istuma. Tahaks reisile, noh, klassireis küll märtsis on, aga see ei ole see. Ja nüüd kui mina olen ennast kirja pannud, siis emme ütleb, et võiks jah kuhugile minna, et nt. jälle inglismaale, ja kas valida siis tšehhi klassireis, kus peab igale poole õigeks ajaks jõudma ja üldse selline mõnus kiirustamine, või inglismaa. aga ma ei saa enam sealt klassireisilt ära ka tulla.
mul-mul-mul, mida ma küll kirjutan.aga millestki huvitavamast ei ole kirjutada, senini veel...

Kommentaare ei ole: