teisipäev, 21. veebruar 2006

lallallaaa...

lallallaaaa...
tead, midagi on muutunud, ma ei teagi mis, aga midagi on...ma tunnen seda, noh, mitte otseselt. kui oli segane, siis oled loll, et aru ei saanud...: )
lallallaaa...ma hüppaks praegu, kuigi maei ole just nagu nalja tujus, ehk siis sellest, et nagu tühjus on kuidagi, päriselt...hullu pole midagi....
on, on segane....
lallallaaa...tahaks inglismaale. tahaks, tahaks, tahaks...aga siiski..maei viitsi seda lauset isegi lõpetada...tahaks istuda kuskil kõrgel ja siis kõlgutada jalgu aga, samas, mitte teada, et sa kukud alla.aga tegelikult ei kuku kah...:)
"tahad, ma kukun toolilt maha, tahad", "ma ei julge kah", see oli tore, mis siis, et see meelde teistele jäi ja siis nad mind sellega vahepeal natuke nöögivad, aga see on naljakas mulle ka...
ee, ma pean nüüd minema, lost hakkas, ma ei ole ammu näinud, sest et aega ei ole olnud, see oli see põhjus ju, tavaliselt on,okei
lallallaaaa.....
aa, ma lugesin kuskilt ühte loomadest anekdooti, ajakirjast "Lemmik" oli vist, et, aa, okei, see oli nii nõme, et maei viitsi seda kirjutada, ei tule meelde ka, kui tahad teada, küsi.

3 kommentaari:

Miina ütles ...

Esimese asjana tuli mul meelde multikas " 15;14;13;12;11;10;9;....;3;2;1!" ja kristi kukkus pea ees aknast alla ja siis istus maha ja hakkas naerma.

Ja peale seda loomulikult see, kuidas sa bios mööda lauda roomasid. Täpselt see sama hetk tuli meelde ja see "mis su lemmik söök on? "

Mõnus (.

Kristi ütles ...

haa, see multikas, issand, see oli naljakas, kas see oli see sama, kui ma pidin arvutist saama närvivapustuse, sest et msn blockis ja siis mingi selline asi?...aga haah.

Miina ütles ...

:D ja .