reede, 30. september 2005

Ma olen mõtetest tühi, mul ei ole isegi tuju palju rääkida, kool võtab kõik ära.nõme on ta selle poolest, aga veel tahan teada, nii et pean seal ikkagi käima.reede on hea, sest et siis võib järgmine hommik kaua magada.aga homme on merkal sünnipäev, nii et peab ikkagi suhteliselt vara tõusma ja talle laulma ja siis saab kooki.täna oli ka naljakas.koolis on natuke, vähe naljakas. aga ma jooksin enda ketsidele augud sisse, see ei ole lahe, kehalise tunnis ja siis mul said jalad veel märjemaks, kole ilm oli.ma tahaks energiat, tahan, et tuleks nali ise ja siis ma saaksin seda teha, tegelt see ikka on ka nii, aga rohkem tahan. ja ma oleks äärepealt haigeks jäänud, ma kraadisin, aga ei olnud palavikku.aga ma tundsin halvasti end ja sellepärast kraadisin ennast.ma tahaks praegu viiulit harjutada, aga samas ma ei jõua, tahaks teha seda nii, et ei peaks, ma ei osakagi kohe seletada.

Kommentaare ei ole: