neljapäev, 22. september 2005

Ma ei tea.

Mul on selline imelik tunne jälle, et ma elaks nagu kuskil maal, kus aeg seisab, kõik. täna ma ei viitsinud, ei jõudnud minna ellerisse, näh, tegelikult ma ei tohi nii, ma ise ei luba, aga täna võisin...mulle ei meeldi kuulitõuge, me pidime seda kekas tegema, see kuul oli hullult mullane ja siis ma sain mullaseks, ja peale selle ma ei tabanud õiget tehnikat ka ära...ma tahaks hullult lolli nalja teha, tahaks kõvasti ja palju naerda.
naljakas on see, et...am ma ei tea kah...meelest läks, mõtlesin liiga kaua ja siis läks meelest ära. ma tahaks midagi, aga ma ei tea mida, see on selline natuke paha tunne, sest et tahaks midagi, aga ei tea mida....am ma juba ütlesin seda...üllatuda tuleb ka lihtsatest asjadest, sest et siis on lahedam.

1 kommentaar:

Saara ütles ...

tead. mul on samasugune tunne